Veelgestelde vragen

Account
Accountgegevens wijzigen

Om bij by Hedges te kunnen bestellen heeft u een account nodig. Ga hiervoor naar 'nieuwe klant' rechtsboven op de pagina. Hier kunt u uw gegevens invullen voor een profiel.

U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens wijzigen. Wilt u gegevens in uw verkoopaccount wijzigen? Log dan eerst in uw verkoopaccount om vervolgens de door u gewenste wijzigingen aan te brengen.

Ik krijg de melding: De ingevulde naam is (nog) niet bekend in ons accountbestand. 
Wanneer u deze melding ziet betekent dit dat wij het door u aangegeven e-mailadres niet kennen. Volgens onze gegevens is er nog geen account aangemaakt. U kunt klikken op ‘nieuwe klant’ om een account aan te maken.

Ik krijg bovenstaande melding maar heb al een account aangemaakt. 
Let u goed op dat u geen typefouten maakt in uw naam. Wanneer u er zeker van bent dat u met uw naam die u invult al een account heeft aangemaakt, maar u krijgt toch bovenstaande melding dan verzoeken we u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Ik krijg de melding: Het door u ingevulde wachtwoord correspondeert niet met het e-mailadres van dit account. 
Let u goed op dat u geen typefouten maakt in het wachtwoord. Wanneer u de melding blijft houden dan kunt u klikken op 'Login kwijt?'.

Wachtwoord vergeten
Klik rechtsbovenaan op Inloggen, vervolgens kunt u bij wachtwoord vergeten uw e-mailadres invullen. U ontvangt vervolgens direct een e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Afleveren van uw bestelling
Levering & Verzendkosten

Levertijd
Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestelt u op een werkdag voor 14.00, dan gaan de artikelen vaak dezelfde dag nog op de post of wordt het de eerstvolgende werkdag verzonden. Mocht het zo zijn dat een artikel niet op voorraad is dan ontvangt u hierover bericht.

Bezorging
Onze pakketten worden geleverd met DHL. De levertijd is meestal 1 werkdag vanaf  het moment dat wij het pakketje overdragen aan de post. Wanneer wij uw bestelling overdragen aan DHL dan ontvangt u van DHL een email met een track en trace code van uw pakket. Hiermee kunt u uw bestelling volgen, houdt er rekening mee dat het even kan duren voor de track and trace gegevens online staan.

Verzendkosten
Verzendkosten binnen Nederland
Orders vanaf 40 euro worden gratis verzonden, voor orders onder 40 euro zijn de verzendkosten € 3.95

Verzending naar België, Duitsland en Luxemburg
Orders vanaf 75 euro worden gratis verzonden, voor orders onder 75 euro zijn de verzendkosten € 6,95

Verzendkosten naar Engeland
Voor bestellingen naar Engeland zijn de verzendkosten € 18,-

 
Bestellen
Bestellen

Account

U kunt bij ons heel eenvoudig een account aanmaken door uw gegevens in te vullen en een wachtwoord op te geven. Hierdoor hoeft u uw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens niet bij iedere bestelling opnieuw in te vullen. Met dit account kunt u ook gemakkelijk uw bestelhistorie terugzien. 

Bestellen

Plaats de artikelen die u wil bestellen in de winkelwagen. Wanneer u klaar bent met bestellen klikt u op bestelling afronden. Vul uw inlog-, of contactgegevens in en indien van toepassing een afwijkend afleveradres. Controleer uw persoonlijke gegevens goed. Klik vervolgens op betaalwijze, selecteer uw betaalwijze en ga naar bestelling controleren. Wanneer u onze nieuwsbrief wil ontvangen kunt u dat hier aangeven. Controleer dan uw bestelling en klik op Bevestig order. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en bevestig uw bestelling.

Bevestiging van uw bestelling
Nadat uw bestelling geplaatst is ontvangt u een e-mail met daarin een overzicht van de bestelde artikelen en het totaalbedrag, inclusief de verzendkosten.
 

Betalen
Betaalmethoden by Hedges

Betaalmogelijkheden

Alle betalingen bij by Hedges worden afgehandeld via het veilige betaalplatform Mollie Payments.
U kunt bij ons kiezen voor de volgende betaalmethoden;

·         IDEAL
·         PayPal
​·         Bancontact / Mister Cash
 

Garantie
Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@byhedges.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren
Retourneren

Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@byhedges.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Aanmelden retour
Meld uw retour aan via info@byhedges.nl onder vermelding van het ordernummer. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Verkeerd artikel ontvangen

Mocht u onverhoopt een verkeerd artikel hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@byhedges.nl of 023 5285529

Wij maken gebruik van cookies om de diensten en functies op onze website aan te kunnen bieden en om de gebruikservaring te verbeteren.
U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken. Meer info