Veelgestelde vragen

Account

Wachtwoord vergeten
Accountgegevens wijzigen

Accountgegevens wijzigen

Om bij by Hedges te kunnen bestellen heeft u een account nodig. Ga hiervoor naar 'nieuwe klant' rechtsboven op de pagina. Hier kunt u uw gegevens invullen voor een profiel.

U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens, zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens wijzigen. Wilt u gegevens in uw verkoopaccount wijzigen? Log dan eerst in uw verkoopaccount om vervolgens de door u gewenste wijzigingen aan te brengen.

Ik krijg de melding: De ingevulde naam is (nog) niet bekend in ons accountbestand.
Wanneer u deze melding ziet betekent dit dat wij het door u aangegeven e-mailadres niet kennen. Volgens onze gegevens is er nog geen account aangemaakt. U kunt klikken op ‘nieuwe klant’ om een account aan te maken.

Ik krijg bovenstaande melding maar heb al een account aangemaakt.
Let u goed op dat u geen typefouten maakt in uw naam. Wanneer u er zeker van bent dat u met uw naam die u invult al een account heeft aangemaakt, maar u krijgt toch bovenstaande melding dan verzoeken we u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Ik krijg de melding: Het door u ingevulde wachtwoord correspondeert niet met het e-mailadres van dit account.
Let u goed op dat u geen typefouten maakt in het wachtwoord. Wanneer u de melding blijft houden dan kunt u klikken op 'Login kwijt?'.


Afleveren van uw bestelling

Levertijden & verzendkosten

Bestellen

Bestellen bij by Hedges
Een bestelling annuleren

Betalen

Betaal methoden

Garantie

Breuk bij ontvangst
Garantie

Retourneren

Retourneren van een artikel
Verkeerd artikel ontvangen